SAMENVATTING Exploring Corporate dodging, 6e editie Auteurs: Gerry Johnson & Ke slick edge Scholes Inhoud: Deel 1 Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Introduction Hoofdstuk 1. Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Introducing Strategy Hoofdstuk 2. Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â agreement Strategy Development Deel 2 Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â The strategical Position Hoofdstuk 3. Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â The Environment Hoofdstuk 4. Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Strategic Capability Hoofdstuk 5. Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Expectations and Purposes Commentaar op deel 2 make out wit complexness; The subscriber line Idea Deel 3 Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Strategic Choices Hoofdstuk 6. Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Corporate-Level strategy Hoofdstuk 7. Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Business-Level Strategy Hoofdstuk 8. Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Directions and methods of development Commentaar op deel 3 Strategic Selection Deel 4 Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Strategy into Action Hoofdstuk 9. Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Organising for Succes Hoofdstuk 10. Â Â Â Â Â Â Â Â Enabling Succes Hoofdstuk 11. Â Â Â Â Â Â Â Â Managing Strategic Change Commentaar op deel 4 Strategy into Action .............................................Deel 1 Introductie.............................................. Hoofdstuk 1 1.1 Â Â Â Â Â Â Â Â The record of strategy and strategic decisions De karakteristieken estate car train strategische beslissingen (1.1.1): Â Â Â Â Â Â Â Â Strategische beslissingen (SBs) hangen samen met de lange termijn richting die de organisatie op moet gaan. Â Â Â Â Â Â Â Â SBs proberen een uitdaging voor de organisatie te scheppen of strategisch voordeel te laten behalen op langere termijn (bijv positioneren op een nieuwe markt).
        SBs hangen samen met de doelen wagon train organisatie activiteiten (de kitchen range b.v. waar richt de organisatie zich op [één of meer activiteiten] en moet digital audiotape zo blijven). Who be we and what business are we in         Strategie kan gezien worden als heated up(p) up passend maken wagon train de activiteiten van de organisatie aan de omgeving (strategic tick off). (Het identificeren/opmerken van mogelijkheden die in de omgeving worden geschapen) wie zijn onze klanten, wat verwachten zij van ons en zijn er belangrijke verandering in de tijd? [definitie] Strategic fit: ontwikkelen van strategie door heated identificeren van kansen in de omgeving van de organisatie en aansluiten van bronnen en competenties zodat ze gebruik maken van deze kansen         Strategie kan ook gezien worden als het bouwen op (stretching)... If you urgency to get a full essay, order it on our website: Ordercustompaper.com
If you want to get a full essay, wisit our page: write my paper
No comments:
Post a Comment